O projekcie
#FunduszeUE
Uniperks P.S.A. realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.01 Przedsiębiorczość i Innowacje, Działanie FEPW.01.01 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Komponent IIa – Wsparcie rozwoju działalności gospodarczej startupu.
Nr FEPW.01.01-IP.01-0208/23 „Platforma Technologiczna uniperks”
Pierwsze zadanie obejmuje przygotowanie platformy uniperks do debiutu na rynku poprzez integrację systemów, dostosowanie UX/UI, testowanie oraz wdrożenie serwisów wspierających funkcjonalności, takich jak VaaS i monitoring metryk. Rezultatem prac będzie funkcjonalna wersja platformy, potwierdzona raportami z testów, oraz nawiązanie współpracy z co najmniej 20 partnerami B2B.
Drugie zadanie obejmuje wdrożenie platformy uniperks na rynek oraz działania promocyjne i sprzedażowe, takie jak implementacja strategii marketingowej, udział w targach E-Commerce oraz rozszerzanie współprac z partnerami. Dodatkowo zrealizowane zostaną prace związane z analizą danych sprzedażowych, raportowaniem preferencji zakupowych, oraz przygotowaniem strategii dalszego rozwoju platformy.
Trzecie zadanie obejmujące utrzymanie i rozwój funkcjonalności platformy uniperks. Podjęte działania obejmą między innymi: wdrożenie testów automatycznych, wdrożenie zaawansowanego systemu rekomendacji, wdrożenie modułu użytkowników Strefa Kariery i integrację panelu analitycznego z zewnętrznymi systemami business intelligence.
Platforma uniperks jest skierowana do studentów, oferując im dostęp do ekskluzywnych ofert i zniżek. Celem platformy jest wspieranie młodych ludzi w ich edukacyjnej ścieżce, ułatwiając dostęp do produktów i usług pomocnych w codziennym życiu i rozwoju osobistym.
Dla firm uniperks stanowi narzędzie do dotarcia do pokolenia Z, umożliwiając tworzenie, zarządzanie i analizowanie kampanii marketingowych skierowanych do tej grupy konsumentów. Dzięki temu marki mogą budować długotrwałe relacje i lojalność wśród studentów, którzy stanowią ponad 10% rynku e-commerce.
Celem projektu jest wzmacnianie trwałego wzrostu i konkurencyjności MŚP oraz tworzenia miejsc pracy w MŚP poprzez wprowadzenie innowacji produktowej - nowatorskiej platformy technologicznej uniperks, do 30.06.2025r. Projekt przyczyni się do stworzenia i udanej komercjalizacji platformy uniperks, która została zaprojektowana z myślą o umożliwieniu komunikacji między studentami, a sprzedawcami e-commerce. Platforma ta, oferuje funkcje umożliwiające automatyczne potwierdzanie statusu studenckiego użytkowników oraz prezentowanie ofert firm na specjalnym marketplace przeznaczonym dla osób studiujących na uczelniach wyższych. Na rozwiązanie składać się będzie m.in. marketplace dostępny zarówno na stronach internetowych jak i w aplikacji mobilnej. Opracowane zostanie również rozszerzenie do przeglądarki umożliwiające natychmiastową aktywację zniżek dla studentów oraz narzędzie wspomagające rozwój kariery, które oferować będzie promocyjne kursy zawodowe i możliwość zapoznania się z radami profesjonalistów. Jednocześnie, w ramach platformy uniperks zostały przewidziane rozwiązania dedykowane dla przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż w kanale online, do których zalicza się narzędzia analityczne wspierające rozwój strategii, jak również funkcjonalności pozwalające firmom na efektywną komunikację marketingową, zarządzanie programami korzyści i tworzenie spersonalizowanych ofert dla studentów.
Rezultatem projektu będzie w pełni funkcjonalna i innowacyjna platforma technologiczna uniperks, która z powodzeniem zostanie skomercjalizowana do 30 czerwca 2025 roku. Platforma umożliwi studentom wygodny dostęp do ekskluzywnych zniżek, narzędzi wspierających rozwój osobisty oraz ofert promujących rozwój kariery zawodowej. Firmy zyskają zaawansowane narzędzia marketingowe oraz analityczne, które wspomogą ich działalność operacyjną oraz umożliwią skuteczne dotarcie do pokolenia Z poprzez personalizację ofert. Dzięki realizacji projektu platforma uniperks przyczyni się do wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw, a także do rozwoju polskiego rynku e-commerce oraz marketingu cyfrowego.